den 15 april

h'äääjjjj

var typ 100000000 % emo igår. jao:)
inte längre alla fall. :D
Haha cepe. men jäääooh, sitter i datasalen just nu. har so.
vi ska skriva nå fakta om massa länder, typ Irland.
efter skolan har jag konfa, bara drygt.
sen är det träning direkt efter det. en långt tråkig torsdag.
igår alla fall var det fett kul på dagen, då jag maria å malin for till,
stora bronen. hadde glass krig:S:S:S::S kul, jaaoh.
i helgen så kommer vilma å sagali till mej, sen så skulle jag till maria stuga.
Bara chilla, och jaa:) sen så vet jag inteee, . bilder från igårs dagen kommer ikväll.
jag bju på en bild på jag å moa tagen typ em månad sen:*:*::*saknar tjejen<33333
jääähh och nu ska man forsätta jobba med Irland. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0