I live in a dream

nu har jag städat klart allting. är färdig med allt. är väldigt nöjd med rummet!:D
btw, tack för hjälpen Malin<333
just nu så ligger jag i min sköna säng. ska ladda upp några bilder sen fredags.
imorgon är det som sagt skola. längtar faktist, bara för att träffa alla glada klasskompisar,
och jaa saknar några roliga lärare(A) nämen imorgon är det ingen vanlig skoldag. det bli flrilufsdag,
haha typ bara dans och allt. Blir nog trevligt. senare så vet jag inte om jag ska till träning.
har mycket å göra, vi ska flytta in pianot till mitt rum och jaa, det finns mkt som är ogjort.
får nog se hur det blir. men ni får hare bäst,sålänge. pusshej
My love for you
is deep and true.
No matter what you do, 
I'll always be there for you. 
No matter where you go, 
I'll always be 
there beside you. 
Till the day I die. 
My love will always 
stay true to you.



Kommentarer
Postat av: emma

tack för din röst!

allt bra med dig ?

kram

2010-04-13 @ 12:49:29
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0