sssshhhh


hej igen.
har nyss ätit frukost, och duchat. gick å la mej i sängen igen, och dator så klart(A) har inget annat för mej.
haha kom på att jag har varit i stan med Madde i onsdags, tror jag? aja men där köpte jag alla fall:

*vit tröja med svarta ränder
*prickiga strumpbyxer
*en gul t-shirt
*en vit t-shirt
*ett par örhänge
*ett armband
*mascara
*foundation
nu har jag NÄSTAN allt jag behöver , för att jag å madde ska beställa snygga ringar + att vi ska dra till stan igen då vi har pengar och så ska vi försöka hitta nå snygga skinnjackor. jag har redan en, haha men nu har jag gett bort den till min syster....jag ångrar mej VÄRKLIGEN! men nu är det för sent. men jag ska försöka köpa en ny så fort som möjligt.


sommar 2009. saknar!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha ääälska bilderna jue

2010-04-12 @ 12:45:24
Postat av: EVELINA ♥

Fin blogg:)

2010-04-12 @ 12:45:36
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0