Stockholm

hejsan.
Ligger i sängen just nu. Rätt skönt kan jag lova,,, efter en långt tråkig möte som jag var på från 5 till halv tio på kvällen- studiefrämjande cirkelledarutbildning. Nu, äntligen är jag klar med det! Nu är det bara att sätta igång och vara ledare för massa kurser och allt... ajaa imorn alla fall så ska jag ÄNTLIGEN få pianot i mitt rum! hehe. Sitter här och kollar på alla de 3000 bilderna från stochkolm.... haha datorn laggar tillåmed.... hehhe nämen ska lägga ut typ hälften så ni får se hur KUNG vi har haaft det där :D Sen blir det baa å plugga lite på tyskan, so och sen SOVA!!! och btw... bilderna får tala för sej själv, pusshej








































saknar redan, även om det ba gått typ en månad(<)
jaa där fick ni se lite bilder. det tog minst 1 timme för att det skulle ladda klart och allt skit,,,, cepe dator.
nämen jaaoh. är fett trött, ska sova nu.

Stockholm/Tumba, foboll. minne för livet. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0