2 juli

hej, hhähä ville ba säga att jag lever!
om ni inte visste det så är min älskling linn här tills imorn!
haha är äckligt trött nu! klockan är ju halv tre... och så fick jag jobba minst 8 timmar.
Det var då drygt kan jag lova. hähä linn kom nåt runt halv 6, vi drog hem till mej och bytte om jaaaaaaa sen ba chillade runt byn, sen träffa massa:) haha cykla ner till lagnäset med terra sebbe och jonte, dom badaaa typ. fett äckligt kallt. HAHA fan va kass jag är. jag tappa mina hem/cykel/skåpnycklar från bron. haha sämst. sebbe fick siiiiiiimaaaaaaa 100000 mil för att nå det. näääjmen nu skriver jag ba bajs. har alla fall haft världens bästa kväll med min älsklade liiiiiiinn och nu stör ni inte oss, vi ska myyyyysa;*
älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0