20 juli

baaaaaaaajss hade skrivit ett inlägg seen så råka jag ta bort det och inget sparades. :D kul. nämen moa har farit hem nu.) igår kväll natt så for vi för att möta upp elias som var med typ joel matte josef, erik,fredrik, victor, ?? kom inte ens ihåg vilka det var men vi åkte epa typ hela natten, sen somna runt 4 och vakna halv 2. fick skjus hem av hjaalaeeeemar.  när vi kom hem så fick jag städa hela huset som jag hade lovat föe mamma.sen kom älsk madde hit och var här ett tag sen så drog hon till henkeee tror jag. seen så chillade ba jag och moa i mitt rum resten av dagen. nääjmen kul,ska se film nu och äta glasss mmmmmm<3 men vi hörs nog sen pusss:*
btw, ska bju på massa bilder sen igår.

sööt lukas&leo
jengan&jag
HAHAa faaace på mej, happytjej jaoajo
jag&rickey:*
HAHA Jjeeengaaaan;)
moa jag & tobbeee
jengan elias, jag &&& elias  snyygggaste epa;);););););)

;);););)  haha nämen ska dra nu.

Kommentarer
Postat av: Lena

många fina bilder...=)

2010-07-21 @ 06:45:46
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0