23 juli

Jag och moa är hemma hos mej just nu. Vi körde moppe från vännäs till mej. haha tog typ 40 minuter, och frös som fan! HAHA och igår när vi satt vid busstation i vännäs och vänta på bussen så märkte vi attt det börja ryka som fan, sen gick vi fram och så var det nå ungar som hade lekt med elden och elda upp ett hus? sophus haha eller nåt. så jag ringde 112:] haha stooolt, rädda vännäs asså. nämen sen så kom det 3 brandbilar och släkte ner elden. ni kan kolla det finns på vk också http://vk.se/Article.jsp?article=365031&category=383 . Sen var vi på stan hela kvällen och köpte massor, sen for till bion med moa hammarsten&moa lingvall:] och såg på "killers" den var skit bra! HAHAHHAH och när vi skulle åka hem, i bussen vvar det nå tanter som hade "tjej kväll" eller nåt., och så sjöng dom massa gamla låtar ass högt, och en gubbe som börja dansa i bussen hahaha har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv, stört. sen körde vi moppen till vännäsby och sov hos mooaaa där. tack för kvällen beebisar<3 Jag och moa ska fixa oss nu, byta om och allt, sen far vi nog till angsjön. hörs  sen puss:*
emma+moa=cheeeesburgerssssss (L) (L) (L) (L)( L) kärlek...
älskar dej mest.

Kommentarer
Postat av: lol

jag har stugan i angsjön :O ::P

2010-07-25 @ 15:27:41
Postat av: lol

har stuga i angsjön stuga ;P

2010-07-25 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0