24 juli

heäjsan:)
Igår kväll for vi till angsjön som sagt. Var med linn och linnea ett tag, sen träffa leo pontus, oskar, amanda, carro...) var där inte så länge, eftersom att det var så himla kallt ute!. Vi börja köra runt 10? sen möte jonte med hans moppe halvvägs. frös som fan! det var seriöst den kallaste kvällen på hela året?? haha seriöst. äckligt kallt vare! jag gick in i mitt rum och la mej under täcket direkt jag kom hem. medans moa var ute och körde moppe med jonte och alex:)
Skönt att bli sjuk på sommarlovet!!! haha typ hela familjen är sjuk, och har feber. men ut ska jag ikväll hur som helst. sagali kommer snart, sen ska va me emil och alex haha ingen aning:) hörs sen;*

sööööööööööööööööt kille(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Kommentarer
Postat av: linnea :)

sv: 5000kr kostar dom

2010-07-24 @ 12:40:49
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0