sjuk på sommarlovet??? inte ok

idag så har jag har bara varit hemma,  legat i sängen och spela sönder musik från spotifyy som jag lyckades fixa idag!!! haha aldrig orkat att ladda ner allt det där, men idag var jag tvungen att göra det. och det var värt det!hade massa planer för dagen/kvällen men det vart inget eftersom jag mådde/mår inge bra, Har sjukt ont i huve, halsen och har haft det hela dagen, meen det fixar sig snart(hoppas jag) datorn börja lagga cepeee efter jag börja använda spotify???? jaja, ska försöka rensa datorn lite nu, sen fortsätta spela sönder musik, är ensam hemma hela kvällen... skönt som fan! men hare bra, vi kanske hörs sen!;*

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0