s*parken

har nyss kommit hem till linn. vi cykla typ 1000000 kilometer, fett drygt.
vi har alla fall varit på stan och shooooooooooppppat lite kläder mmm:D sen så mötte vi linns mamma & Leif och åt mniddag på "taormina" eller nåt. haha typ glasss till middag, mm fetttgåååååååååt.D sen drog hem och byta om och fixa oss och var med oskar och hans venner jens & hampus,. på skaaaaaateparken och lekteee där hela kvällen. for hem nåt vid halv 02, hähä ska up om typ 4 timmar?? fyfan. ska jobba imorn i 10 timmar :D Tummenupp. Nämen tummen upp för dagen/kvällen alla fall. hähähäh  bajs, vi ska nog busa nu, hörs imorn när jag kommer hem. eller haha ingen aning när, blir nog sen  inlägg imorn alla fall. eftersom jag slutar jobba runt 9 på kvälllen och så ska jag hinna packa också!fy. men jag LOVAr:;);) haha att bilderna kommer imorn:*:******puss


hitta en vacker bild på linns datorn. fy så vackert.


Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

Följa varandra på bloglovin'? :)

2010-07-17 @ 15:33:04
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0