damp

f*n Moa.
" Sommar 2010 kommer bli bäst, du&jag!"
Men så är det väll inte nu? sommaren har redan börjat och vi har INGET planerat för "du&jag" haha seriöst damp.
Ska sommarjobba i två veckor, sen efter det far jag ner till dalarna med fotbollen och är där i en vecka. så jag är hemma en dag innan jag fyller år:] men alltså. Den 18 juli, och det är den 17 juni nu, MER ÄN EN MÅNAD UTAN MOA!!!!!! det går liksom inte, haha(A) no moa-no summar.
haha seriöst, har damp. Saknar hon som f*n!!!! nääääjmen soommarlovet är inte slut ÄN, så jag hoppas på att vi hinner göra MASSOOOR innan sommarlovet tar slut:O annars då j*vlar!!!!
en sur bild på mej, passar i mitt humör just nu.....

Kommentarer
Postat av: Solveig

sv; thankyou :)

2010-06-17 @ 02:16:14
URL: http://solveigee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0