16 juni

Nu när alla har farit hem har jag tid att lägga ut alla bilder som jag och madde fota.
Dom här två dagarna/kvällarna har varit seriöst bäst! haha även om vi typ inte gjorde så mkt på dagarna eftersom det spöregna hela tiden(A) Igår kväll kom Linn, Alexandra och Leo hit. först for vi vid storbron och ba chillaaaah, sen ner till fotbollsplan och skarka lite bollar, hähä och sen så for Linn hem eftersom hennes mamma fick damp typ:( :( :( :( :( sen skolgården och ba va där och snacka. haha sen på kvällen for jag madde och Alex till Lagnäset. HAHA dog typ! jag ba " vi tar den här vägen, så får vi lite äventyr" haha cepe. och så tog vi en väg  där jag/vi aldrig hade gott. haha sööögju, vi fick klättra uppför, nerför uppför nerför en skit brant backe eller var det ens det? haha kulfan. vi kom hem ganska sent, haha och där hände det grejer. jag och madde gapskratta så att vi väckte typ hela huset så att Gile dampa, och jaaaaaaaaaaa fick skäll av alla och allt dagen efter. Men hehe kvällen var bäst;* och här kommer det alla bilder----------------------
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0