1 november

Hej bloggen! Förlåt för ingen uppdatering i typ 3 dagar har inte haft tid och sånt. Helgen har varit bäst! Vi var i stan och överallt  och träffa massa folk och sånt. hahajajaa orkar inte skriva allt, men på söndag vid 2 drog  jag till vännäs och var med sebbe ett tag.Sen vidare till bjurholm och va med min bäbismoa♥ haha galen kväll. aah och sen skola dagen efter sög som vanligt, fast enda som var bra var att vi fick äntligen träffa jalle som har legat i sjukhuset i 75 dagar... sjukt...
jaa och ikväll var jag med minaaa bestisarfestisar malin jonte och maria. haha drog hem lite tidigare för att jag skulle duscha och ajja jag har skola imorn=BLÄ!
mina finaste! Sjukt va vi har kommit nära varann på så kort tid! Kan snacka med er om allt, och har som roligast med er;Dhaha;) går inte beskriva er...älskar er brudar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0