In the end, it doesn´t even matter.

Ligger  i sängen, ny duschad  med ett stort glas oboy. Godaste som finns. Träningen gick inte så bra faktist. hehe men tagga imorn;) för då äre innebandy turnering :D I förmiddag äre bara tjejerna, då ska vi möta 6, 7 och 8. Sen efter lunch äre kiilllarna. Tror vi kommer ha lektioner efter lunch, men finalen får vi alla fall sE. haha fan att vi ska vinna!;D Och tror jag måste lägga mej lite tidigare ikväll så att jag inte somnar mitt i matchen, he-he skojjas, nämen. Godnatt!:*
föra vinter. saknar backen,snowboard... hoppas de öppnar snart!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker att det är så snyggt med bara hoodtröja och så men är det inte kallt??

2010-11-23 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0