vinst med 5-0 ;D

vi vann:D:D:D 1-0 första halvleken, sen 4-0 andra halvlekenD;D;D; sjukt bra spelat tjejer:D hehee deras tränare Anders hade lovat oss ifall vi vann den här matchen så skulle han bjuda alla på pizza nästa lördag. hehhee gööttD;DD; har nyss duchat. och ännu än dag jag inte har hunnit göra nå läxor! så jag antar att det blir till helgen. även fast jag har massa andra planer för mej! och imorn kommer jag inte ens skola, helt seriöst. spelade nästan hela matchen och har skit ont överallt;@ Men det är ju fredag imorn, sista dagen innan helg:D måste orka sista dagen. ska lägga mej i sängen nu och se nå film sen sova. skulle inte ens orka göra nåt annat så. hejdå:*
haha face på båda ;DD vi bbju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0