vinst med 7-4 :D

hejsaan!:) Haha galet va det gick dåligt för mej idag...missa bollen 24/7 sen så råka en kille sparka mej i armen, haha så jag har världens blåmärke nu!!!sen så klev nån på tån, där jag som har mest ont... och jaa. det gick sämsta matchen för mej alla fall. Men dom andra spela ju skit bra, och vi vann som sagt! Det var våran sista match, alltså P96. och dom har vunnit alla hemma matcher!;););) Nu äre ba vi,  p95 som har några matcher kvar. aaahja. Hann inte se idol eftersom jag skulle rensa lite bilder från min datorn och jaa. Skaa sova nu, naattiinatttih!;*
Saknar dej min bästavän!

Kommentarer
Postat av: elin

Härlig blid! :)

2010-09-16 @ 22:48:37
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0