21:20

haha jag och malin följde me killarna ner till hembgd.hann aldrig ikapp dom, så vi forstsatt ändå. Jag rullade nerför. pricka ett träd me skallen flera gånger, sen ramla mer än 10 gånger,  sen åkte vi ba ner nånstns i skogen. sen ner igen,  sen tog vägen slut. Ha-ha då tog vi av oss skidorna och klättrade uppför berget. då det va 2 meters djupsnö...Vi var framme vid 4. Då skolan hade sluta för länge sen, haha mötte kicki vid kyrkan..haha typ hela skolan har försökt få tag på oss, men ingen av oss hade me mobil så. haha ajjjjt=)) HAHA asså går fan inte berätta. så jävla kul det var.Kissade nästan på mig varje gång jag å malin faila. osvosv. ska iaf städa mitt rum nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0