10 juli, bästa stunden i mitt liv.


liten bit av nåt vi gjorde tillsammans i sommaren 2009,..
och  den 10 juli, första gång jag träffade dej. den bästa stunden i mitt liv. du är allt för mej, jag älskar dej moa.

fyfan va jag hatar mitt liv. har aldrig mått såhär dåligt, bara över att inte få träffa en vän. min bästa vän! som ja inte har varit med nånting på hela sommarlovet!!! orkar inte. saknar dej sjukt mycket moa., går ej beskriva om hur mycket du betyder för mej... min andra halva!!! saknar "oss"! och vart tog "våran 2010!" vägen???!! allt vi hade planerat.. åh. antingen så äre du eller jag som ska bort?!!. dalarna en vecka, sen ska du till pappa i en vecka, sen ska du till grekland 28 juli, sen när du kommer hem ska jag till timrå, efter det så ska jag till litauen direkt och kommer hem en dag innan skolan!!! värt liv. NÄÄÄÄÄÄÄÄ. att inte ffå träffa sin andra halva på en hel j*vla sommarlov, är det som att ... inte leva alls. orkar inte seriöst. kan nån fixa det här??!!!!!.

Kommentarer
Postat av: Jenny

fan va tråkigt:(

2010-07-06 @ 22:26:25
URL: http://jnnn.blogg.se/
Postat av: moa

</3

2010-07-06 @ 22:28:26
URL: http://moajohanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0