7 juli

har inte ens tid att blogga längre!
har jobbat till halv fem idag. var hur trött som helst, och är  det fortfarande!
Sen var med ronja sofija sebbe och jonte ett tag, dom kkommer hit snart igen:) men vill ni veta de bästa delen`???HÄHÄHÄ moaa kommer hit!!!! så jävla glad tjej;)ska byta om nu fort innnan alla kommer till mej, för att sen drar jag ju till träning. taggad, nääää. efter det så MÅSTE Jag sätta igång och packa! kommer seriöst inte hinna göra det annars! imorgon direkt efter jobbet far jag till linn pettttersssssson och  sover där. sen på fredag ska jag och linn dannnieeeelssssssssson, kära vän shoppa lite och sen se på bio blablabla,. ska typ sova hos hon också. sen när jag väll tar en tidig buss hem på lördag morgon så ska jag jobba direkt! från 10.00 till 20.00 :D HA.ha. tia timmar. inte ok. sen så kom jag på att man ska lämna in väskerna i bussen lördag kväll runt 18.0!!! hinner aldrig med!!! ssen far jag till dalarna halv 7 på morgon, på söndag.
...

Kommentarer
Postat av: M A N A R - FOTOBLOGG

vikkeb vacker bild :d

2010-07-07 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0