den 12 april


tjaatja,
just nu så befinner jag mej någonstans(S) + att de har lämnat mej ensam i hela det stora huset! känns inte så bra, men de sa alla fall att jag skulle gå ner och göra frukost när jag har vaknat. så jag tror jag ska göra det snart(A) senare så måste jag ducha och byta om och allt. Mamma kommer "hem" runt tre, och då! äntligen händer det! hahh hemligt! men alla fall. och fyy... med tanken om hur mycket vi måste hinna göra klart den här vecka... men allt kommer ordna sej, hoppas jag. inget  kommer inte bli som förr!
men så äre ju bara...ska gå ner å göra frukost nu. jag tror inte jag kmr hinna uppdatera nå mer, men ska försöka! har massa bilder för att lägga ut. pusshej;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0