22 april

hhejsan sveiiijsan.
har nyss kommit hem,  vi fick gå lite tidigare från biologin idag(A)
hade bad innan, fett kul jaaohw.
nämen ska BARA plugga hela dagen, om jag inte far och tränar senare. ska nog göra det.
fast innan det så måste jag hinna klart med NO häften, So häften, plugga på engelska, Tyska glosor, matte....... fyyyyyy vad jag är less.... sen så måste jag lära mej klart en piano låt, och masssaaaaah
ajaa, ni får ha det bra sålänge. mer uppdatering ikväll. pusshej!
vi bju på lite bilder från Jäckvik /malins kamera
HAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA ++ face på båda
söt lina :]
peljekajse
hhaha finapooooosseeer
saknar allt detdär.
ska fortsätta plugga nu,, pusssshej

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar <333

2010-04-22 @ 22:12:22
URL: http://linabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0