getaway

hejsan alla söta:*
mitt rum ser mysig ut när allting är så välstädat här. hehe. men idag så har jag och julia målat spegeln och hyllorna till mitt rum, två gånger! haha galet drygt men..(A) hyllorna ska stig hjälpa mej med imorn. och lampan. hann inte klart med allting idag. har rensaat massa saker kläder ur mitt rum! tummen upp för det!haha men hur som helst, det som jag inte hann idag med, ska göra klart imorn.
Just nu så sitter jag i soffan och ser på scooby doo och min söta halvsyster julia. Ska gå upp till mitt rum snart, och det blir nog att se film eller nåt sånt:) men vi hörs sen. pusshej:*


Haha fick ingen bra bild. men spegeln målade vi, och mattan hämtade vi från lägenheten.
sen på bilden 2 på väggen ska vi hänga upp hyllorna imorn och lite grejs på det. bättre bilder kommer imorn. pusss

Kommentarer
Postat av: stephany

Tack desamma :)

2010-08-10 @ 23:12:52
URL: http://sstephany.blogg.se/
Postat av: Nina

Ditt rum e såå fint :D

2010-08-13 @ 10:45:37
URL: http://nierni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0