21 juni

Nu har moa madde och jengan farii hem... <3333
idag så har alla ba dampat cepee på mej, haha hela familjen typ hatar mej. vet inte varför haha fråga dom. fyfan.
orkar inte.  nämen idag så har vi ba chillat, hähä spelat "games" och fått damp efter det. sen drog ner till fotbollsplan och träna med a-laget. haahaha urrrdhchchhchc-ähähähähä min tånagel har typ gått av, eller hur säger man. kan knappt gå haha, näjmen inte skönt :S::S:S::S:S ska typ tejpa runt lite//// sen så stanna moa hemma hos mej och vi ba låg och bajsa på varann medans madde och jengan var hos henke med han och birk. hhaha. saknar M&M mina bästisar i testisar<333 Näjmen damp att jag inte kan lägga ut nå bilder nu, sladden är hos moseribobo. kanske hittar nå annan imorn!!  jaja, ska sova nu. har mkt ogjort som ska göra imorn i mitt rumet. haha bland annat väggen som ska målas färdigt!!! Hare sämst puss :] ;*
snodde en bild på mej alex eric och zötizleo från linnizzpinniizzz
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0