dem 31 mars

häääjjjpps:D
Har wngelska nu,, haha idag så fick vi ba välja nå engelsk låt och översätta det till sveska. haha det gick fort för mej. kopiera, klistra in. google översätt(A) hahha cepee, men jag orkar inte använda massssa böcker och allt!:S meen jöööpp, har ass ont i huve och allt, ska äta pizzaa snart, sen kanskse fara hem. orkar inte mer, kommer döö. mår så jävla dåligt! haha sen så har jag inte ens börjat packa! haha ska göra det när jag kommer hem. men måste dra nu, tror inte det blir nå mer uppdatering idag, har så mycket attt göra. hare bra, puss:
*

jaa... och här är min älskling, tänkte ba påminna er.att vi hare bäst tsm<3333
thihihihihihehehehehehmongo


Cris Brown - so cold

alex simone - collision

nå låt:)

jäää, nu slutar typ våran lektion, det blir PIZZZAAAh till lunchen:Sd<333

Kommentarer
Postat av: ssaga

GET OFF MY BBY!

2010-04-10 @ 22:37:20
URL: http://sagamalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0