äntligen---hemma,,,

åhh bjurholm bjurholm..... saknar INGEN och inget från bjurholm, bara maria å sandra :]
aja a men allafal. har haft det BÄST där i Jäckvik. saknar redan! !!! <33
HEHE har 100000 miljarder bilder från lägret, men just nu sitter jag inte vid min datorn, och då kan jag inte ladda upp nå bild här. ska nog göra det imorn, om jag orkar! måste packa ut allting, sen städa mmm.. allt kändes bara drygt nu:(( städa, och allt det där. jag har ju lov! LOV! LOV! äntligen lov!                 .....som är redan slut!.....  såäre- men jag har fortfarande har haft det BÄSTa sportlov 2010! hehe. men säääääpppzaambalia. saknar min mongoLina. men moa. haha alltså inget liv... haha sissta natten fick man göra vad man ville, och vara uppe hur länge man ville. så klart att emma å hennes sötnoossar ska va upppe HELA natten,eller aa vi sov aldrig. bara såg på massa bajs filmer. sen så skulle vi åka buss i ungefär 6 timmar!!! ++ att jag siv typ aldrig i bussen:S:S:Ssen när jag koom hem ungefär 16.30 då ducha jag på dirr, sen ut å snacka lite med maria om LIVET! : ] Amen sen klara jag inte av det längre, så jag for hem. alltså jag har varit vaken SNART i 24 timmar! klaraar inte av det längre, ser inte ens vad ja skriver, mmåste värkligen sova nu. så ha en bra tirdsdags kväll och sooov gååt;**

Kommentarer
Postat av: savhdlskbafdtj

du somnade ju!

2010-03-12 @ 10:23:23
Postat av: Sandra

Sött att du saknade mig, saknade dig med <3 förlåt för att jag inte ringt eller smsa, men har inte haft tid och jag har inte haft pengar på mobilen!

2010-03-14 @ 14:54:14
URL: http://sandrarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0