malin bajsar:)

Eimma å malin är heerree jaO :D
nyss kommit hem från ug, har köpt lite mmm gååått :]]] pringles<333  aa dagen var ändå nice., eller sådär:(:) först så fick vi baka nå rulltårta, sen spela massa matematik spel på datorer. sen sen fick vi mäta typ skolan eller nåt aa. sen matematik spel bajs, sen åt vi lunch:S:S:S bajs blåbärpannkaka fick vi... sen spela vi spel igen och igen, sen BINGo. jag var sämst typ aaa.) sen fick vi äta det vi hade bakat. aa till slut fick vi se een film om ETT. åt PIZZA till middag<333 gååttt som fan. duchaa sen, fixa sen, och aa stan med konfan på vasa kyrka. ändå kul och ändå inte aa vet inte:) palla skriva, nää fast kul att åka buss hem haha alla var typ "hyper", och bajs:D Fett nice, eeh . allafall, just nu så ligger jag och malin här i min säng och TJOCKAR oss (L)(L)(L)(ENSAMMA HEMMA) nej men jag är bajs pigg:D malin me, Så vi ska ut nu och klistra fast silver tejp på afrikanernas plingeling grejs måjs:Scepe nu,, igen. aa tjockisar ska dra nu,,, ring om det är nååt.eller sms:)9768157324 btw STAN imorn(L)shoppa!!!!taggga somfan:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0