11 maj

God morgon, på er som är pigga och glada! Själv så är man inte ...
Inte glad, inte pigg inte frisk heller. Kunde knappt sova inatt, eftersom hade så himla ont i huve och halsen.
jag,,, som hade längtat efter just den här dagen... för att idag var det ju ingen vanligt skoldag.  SFI hade fixat massa aktiviteter åt hela högstadiet. t.ex thaidan(haha) hårflätning, bakning, smyckestillverkning mmm och allt möjligt... är man sjuk så är man det... jag klarar inte av ens sitta här och skriva längre,  ska sovaa. hare bra sålänge,pusshej

pusszzz

Kommentarer
Postat av: Nilla

Surt att vara sjuk :(



Tack! :D Din med!

2010-05-11 @ 13:24:18
URL: http://samething.blogg.se/
Postat av: sandra

Det är jag som smittat dig söt <3 jag spottade på din tandborste! :P

2010-05-11 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0