Fredag

ligger här i min sköna säng meed bäst maliiiin och feetar oss med chips.
kom hem för ett tag sen. har varit ute med Malin Jonte å Hassam =)
vi for ner till älven för att spionera några vid grillstugan, haha vi lyckas aldrig:SS:S:
jag å malin vart busted på dirr.... hhaha:]
sen så träffa vi alex och drog till ug, sen till jonte och typ gjorde ingeeet:)
ajaaa, kvällen var då ganska kul alla fall:)
imorn ska vi upp tidigt! ca halv åtta, för att vi ska vara på kyrkan kl 9.00...
vi ska på konfa, typ göra massa aktiviteter och allt möjligt. tills kl 16.00...
ganska länge kan jag lova.... ajaa ska myyyzzaaaaaaa med min älsklingggggssmalin nu, pussszzz
hhhahahhaa jonte
elskipelski<33333333333333333
assså jag orkar inte mer med mobil bilder!!! världens sämsta kvalla,,och allt.... ge mej en BRA system kamera!!! :: ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0