måste bli frisk NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU

haha sämst man är om man går ut när man har feber och vill bli frisk dagen efter!!!
sick. mår ännu sämre nu. fast jag ångrar mej inte så mycket för att jag gick ut med Malin,
i det fina skööna vädret! Vill verkligen till skolan imorgon, men nee:(((  vill seriöst inte vara sjuk längre!!!
Men alla fall, SAKNAR MOA(L)(L)(L)
skaaa ta nå medicin som mamma gav till mej nyss, sen sova(L) skönt jaa, puss

haha visst ser jag frisk ut på bilderna alla fall;)haaha






jag älskar dej.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

härliga bilder Emma! :)

2010-05-16 @ 22:41:03
URL: http://sweeett.blogg.se/
Postat av: kalkon

dom 2 sötaste personerna någonsin <3 ;*

2010-05-19 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0