in wonderland

nyss kommit hem från Johannes.
han fyller år idag och då så fick jag mamma å stig fara dit å äta tårta:)
innan det så hade jag en musik konsääär. var ganska kul, gjorde inte bort mej alla fall(A)
hehe, nämen nu så taggar man tills imorn!
för att då så har jag en musik/rock konsääär på skolan!
som tur sså slipper jag hela eftermiddagen på skolan.
slipper alla dryyyga lektioner(A)

åhh jag blir så sur! idag på So-n när jag skulle öppna ett dokument om vindkraft, alltså skolarbete.
och så var allting borta!!! och all tid jag hade lagt ner i det där... åh..:( ++ att Sara ska ha in det imorn!!!
så nu har jag inte så mycket å välja på än att göra det nu! kommer va klar nån gång i natt... men men.
lär nog.  så det är bäst om jag sätter igång nu!!!



Litauen 2001?
klass kompis Tautvydas, JAG, Gile, bästavän Migle(L)

haha;)

sååv gott nu;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0