9 maj




Nu har Gile farit iväg. Hon ska till Stockholm med skolan först, sen på måndag ska hon resa vidare till Litauen...
jag blir så sur!!! får aldrig fara dit... kanske i sommar nån gång.. men aa det lär ju aldrig hända. eller???

Den här vecka kommer gå så fort! och helgen kommer bli så lång!
Måndag-skola
tisdag-frilusdag
onsdag-skola
torsdag-lediga
fredag-lediga!!
sen en vecka efter det så har vi bara skola hela vecka.
sen vecka efter det har jag prao i två veckor, ska praoa på dagis:)
sen efter det så är det ju SKOLAVSLUTNING!!! :ddd

alltså så har jag bara 7 vanliga skoldagar kvar:D
hehe inte länge kvar(A)
ska pluggga lite på tyska har prov imorn. sen ska jag malin å jonte dra ut och hitta på nåt, sen träning:)
hare bäst, hörs sen;*




Litauen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0