Bara 3 dagar kvar nu.längtar!

hej. Min blogg suger, och jag har ingen tid alls å blogga längre. finns på instegram som sagt! och de senaste 7 dagar så har jag jobbat å tjänat massa pengar,studie besök på plaza,hängt på stan med klassen, köpt mer julklappar, hängt med lina å moa, julmyst lite, rökt vattenpipa, sjungit,världens bästa pojkvän, gymat gymat gymat, sett massa julfilmer, kramat min moa, bakat julgodis, åkt skoter, kört skoter,åkt tåg, ätit massa pepparkakor, hjälpt å flytta åt fina fanny, fikat, gjort marsipan grisar, gräddekrig...osvosv. här kommer de en hel del iphonebilder!

Kommentarer
Postat av: Krister sjögren

Vem är snyggingen i mössan?? XDDDD

2011-12-22 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0