2010 augusti

hej. Haha fattar inte hur jag orkar det här. men men. Har gjort ännu en gång världens längsta inlägg med massa bilder från augusti 2010. Roligt å se på alla gamla bilder osv... men man börja sakna sommaren ännu mer:( hehe. Är galet trött just nu.Ska skriva lite om examensarbete, sen sova! Godnatt
For till Salusand med maria och massa andra trevligaa folk
var med mina fina venner. haha sjukaa tjejer...♥
for till havet med min bästavän..
busaa med min världens sötaste kusin♥
HAHHA så jävla fula.vi chilla ba...
SAKNAR DEJ MADDE
timrå cuppen med killarna. vi kom till finalen, förlorade på straffar...
hhaha galna kvällar med amanda och marie. saknar!♥
jonte malin, mat, döda groder, osv osv-.-
var mer min madde...♥
Litauen... åhh skulle inte ens öppnat mappen med alla bilder från då...
Gårej beskriva känslan av att sakna alla såhär jävla mycket! mest min pappa...♥!



Skolan började..
Var med min bästavän♥
hehe gött
Drog till robertsfors med vännen och kolla på killarnas match,
(y)(y)(y)

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv; Tack så mycket Emma ;]



Fan vilka härliga sommarbilder!

2011-01-19 @ 09:37:27
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0