2010 juli

hej! Stig är inte hemma just nu, så jag lånar hans dator och ska försöka göra ett långt inlägg som jag skulle ha gjort för länge sen. Alltså del 2 av 2010. Men nu ser jag att det blir för långt... Haha så det blir bara månaden juli. Sen imorgon gör jag augusti, osv osv... haha kommer ta ett tag innan jag blir klar.



Bjurholms dagarna...


For till kalla havet med familjen..

Sommarjobbaa på jonte´s i 2 veckor med Malin..

Chiiila vid konsum med en snygg

Moa färga mitt hår för första gången..


Vännäs dagarna med min bästa vän.



for till linn och hade galet jävla kul!





Dalecarlia cup med laget.sjukt jävla kul..!


fyllde 15, och fira det me malin. haha som vanligt♥




jag och moa, GICK till angjön. haha 15 km dit(y)


for till lillarmsjö och bada med lovisa, emelia och lill petrus



chilla på donken med moisz, hihih goo bilden

for till robertsfors och var där med rickey leo och massa andraa


For till Havet med maria vickan ella och tobbe och va där i några dagar. sjukt kul.
GE MEJ SOMMAR NU.

Kommentarer
Postat av: maria

Ge förslag på min blogg! www.marijaa.blogg.se

2011-01-18 @ 15:46:49
URL: http://marijaa.blogg.se/
Postat av: miranda udd

gaaaah fan vad fina å härliga bilder du har!

2011-01-18 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0