2011!

Hej och gott nytt år på er alla!
och tack alla! för en obeskrivligt bra vecka  på livskrafts läger i strömbäck 2010/2011. Minne för livet.♥ Kommer sakna er så sjukt mycket!och hoppas att få fara dit nästa år också. Har ingen lust att skriva vad vi gjorde osv, så jag ska lägga ut alla bilder senare ikväll eller imorgon istället. Sen så måste jag bara säga att det är första gången,jag har varit vaken i 33 timmar. Har inte fått i mej nå sömn alls, och känner mej hur speedad som helst just nu. Ska gå och möta upp jonte med malin nu, hörs nog senare:*



Kommentarer
Postat av: Anonym....

Samma här jag har inte haft så roligt sen....aa jag haft så roligt sist, hoppas vi syns innan nästa livskraft ;-)<3

2011-01-04 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0