2010 Januari - juni

JANUARI
Sebbe fyllde 16 år.
Clubnordic med jonte.
Tjänade pengar på massa piano konserter med min syster.
FEBRUARI.

lekte på idrotten..
var med mina underbara vänner..
fick köra skoter för första gången i mitt liv..
MARS

var ofta med maria, och tog massa fina bilder med hennes system kamera.
Var i Jäckvik med konfan. Sjukt jävla roligt! Saknar mest, från det här året...

jag och maria var parkerings vakter under skolskidtävling, sjukt kul!

var på ug och lanade med killar::D

Friluftsdag på skolan..

Vaar med Linn för första gången;)

lekte i snön med klassen på idrotten.

APRIL


Var i sthlm under hela påsklovet, med laget. galet kul!
Sen så fick jag se en hockey match för första gången i mitt liv;)

HHAHHAAHHAH sjuka tjejer!
saknar dej madde:(

Lekte flygplan med malin..... älskar dej bästavän.

jaag mamma och min syster flyttade till en lägenhet..

Hade en sjukt rolig tjej kväll, med anthonia sagali och vilma!

Fick rida en häst för första och SISTA gången i mitt liv...

Var med vilma.. saknar dej vännen♥


chillade på stan med moa och världens godaste cola!

Bäst av allt... Min kusin flyttade till Sverige!:D:D:D:D
MAJ


Var vid storbron och eldaa på kvällarna med malin och jonte.

Hade cola krig med jonte....

Var i vännäs och elda med sebbe victor greger moa jesper..

Jag och världens bästa linn träffade några snyggaaa afrikaner på kulturnatta..

lekte med jonte och malin...



Var på rix fm med Andrea, jonte, moa, madde, jengan, elina. Sjukt jävla kul!
JUNI

Var i vännäs och hade jävligt kul..

Min mormor kom hit från litauen och hälsade på oss i 2 veckor.

Praoade på dagis i 2 veckor med malin..

Fick SOMMARLOV!!!

hade pizza krig på skolavslutning med jonte och malin..

Spelade massa låtar på kvällen.,

Lillemor tog studenten...

Flyttade till Stig..

Var på nydala, cup med linn ♥


HAHAHA bilden...    sjukt nizzee kvällar med dom där brudaar;)

var i angsjön på midsommar, sjukt jävla kul! hahah och när jag och madde liftade fram och tillbaka till angsjön typ 3 ggr...

HAHHAHAHAH åhhh SÅ JÄVLA KUL! <3 saknar dej så sjukt mkt madde!

och den sista bilden... då jag och malin for ner tilll älven ö bada med massa folk osv.. åhh
GE  MEJ SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0