22 mars

HEJ. Har inte hunnit skriva nåt här eftersom jag inte haft så mkt tid med datorn än. Ska skriva kort nu, att jag har haft en sjukt jävla bäst vecka i litauen. Och redan, så vill jag tillbaka! Sjukt sjukt jobbigt det var å lämna alla igen...Hoppas verkligen att få fara dit i sommar igen. Ska stänga ner datorn nu och sova. Har varit i stan hela dagen, och äntligen har jag fått tandställningar.  Som gör så sjukt ont just nu. GODNATT♥
Har minst 1000 bilder som jag har hunnit ta i litauen, och dom kommer sen nångång.
puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

va kul att du e hemma igen! vet då en som lär va suuuper glad!

2011-03-23 @ 15:29:17
URL: http://jennfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0