25 april

kom hem typ en timme sen. Jaag å fet moa gjorde glass,
med massaa  bajsssss på. fett gått.
nääääjjjjjjjjzzzzzzzzz
Jag å moa drog till stan idag, ba var där och chllaAAhhhde.,
nemen moa typ SHoooppppaaa kläder och jag köpte en tröja ++ nå annan tröja:)
sen kom hem, mmaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttt<333333333333333333333
sen fixa oss och drog iväg till ug.träffa malin, maria jonte å alex där.)
sen kom typ rasmus leo rickeyyyyyyyy, gjorde inte så mkt.
haha sööööööööözzzzzzzzzzzzzzzzzzttttttttttttttttt Moa somna nytt:SSSS
typ jag me snar, pousssssssssshejjjjjjjjjj
bra kvaalla:);););)););));)

min finaste
moas fulaste<3

våran gooooodaste<333333333

ska seriöst sova nuuuuuuuuuh, godnatt folket<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0