den 18 april

har just kommit hem. fick kliva upp runt åtta,
för att det fanns ingen senare buss än halv nio...
haha drygt.
bäst kväll på länge(A)  Vilma, Sagali, Anthonia och jag bastade typ i tre timmar,
++ massa sköna gamla låtar som vi dansade för och jaaah(A)
senare så avslutade vi kvällen med en  film, jaa och vi somnade ganska fort då.
Idag så ska jag till Lycksele och spela match där med pojkar 95.
Blir nog kul, tagga:D Heheee  men ska leta upp mina ute fotbolls skor,
sen göra mej i ordning, haha kankse städa rummet lite måste jag å göra.
Ska hämta kortet från Ari, där finns det va 3000 bilder från stocholm.
De kommer senare, ni får haare bäst:*
pusss



haha jonteee<33

vilmaah<33


hahahaahha Emma red en HÄST för första gången.hahahhahahahahaha wwwweeehoo
jag var fan bäst på det......

hahaha sstteeekk:B anthonia å sagali;*'<3
'
HAHHAHAHAHHAH puss PÅ SÖta vilma:*;;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0