madde is in tha house



tjatja alla feta smala mulliga runda superskinny ooooooooooosv, nu äre typ stekarn nr1 heree! jag o emma har varit in the city today, riktigt coolt. emma sjoppa som en galning(H)(H) vilken sjopaholic hon är.. efter de drog vi till sega o nanananananan de hände värsta grejen som alltid kommer finnas i vårat minne(L)(L) emma köpte nämligen godis för 7*,50 kr medan madde köpte för 41kr, Sen gick vi och betalade och sådär och gubben som jobbade där råka säga fel så emma ficksitt godis som egentligen kostade 7*,50 för 43 JÄVLA KRONOR!!!!!!!!! kände att jag brann av där ett tag men de har faktist lugnat ner sig nu<333<333

Ikväll ska vi egentligen leka ´med två vänner till mig men eftersom emma har en hel del att äta nu ville hon stanna inne, jag förstår hon verkligen!!<3<3 Så de blir en lugn hemmasittarkväll för våran del;););) Imorgon ska vi leka lite sen forsätter vi våran resa genom sverige, DEnna gång är stoppet i bjurholm, En riktigt fin stad med härliga människor. HOppas jag hittar nya vänner(H)(H):P:P:P Nu sitter vi och lyssnar på musik och bara relaxar, ADDA MIN MSN [email protected], hihiihihihi<3<3<3 loves på den


detta är då jag<33333<3<3<3<3
P.S BILDEN MATCHAR DESIGNEN;););););) COLT VA??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0