Nå bra piano låt?

har bara suttit i mitt rum i det senaste 2 timmar(A)
framför piano med en dator ovanpå.
fÖrsökker lära mej "you found me/the fray" och "hey soul sister/tarin" piano noter.
hehhe inte svårt, men ändååå kul  baa sitta och speeela och lära sig nått nytt?
nämen har mkt å spela, säg nån bra lååååt som jag kan lära mej:D

maria försökte tvinga mej ut å vara med henne, men tyväääär...
första gången jag stannar ba sådääär helt... nämen jag ville bara spela pianO .d
fett kul.+++ att jag måste plugga masssoooooooooooooooooooooorrrr
bläää, men ska forsätta söka nå låtar på youtube, och hjälp mej !!! !:D

Kommentarer
Postat av: sandra

Lär dig "never say never" av the fray

2010-04-22 @ 09:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0