söndag

Moa for hem runt ett. saknar henne redan. <33333333

Har nyss städat rummet.
ska nog städa garderoben me....()))
har bara pluggat annars...)))
ikväll så har jag två träningar med A-laget å p-95 laget, men neeeeeeeeeee.............
mamma tvinga att gå till en möte om hur vi ska gåå och alt.
nå modevisning jag ska gå, på onsdag kväll. dryg jäääääää
vet inte om jag ens hinner träna då nåt idag..
.
jaaraa:) annars så imorn är det ingen skola för oss.
vi ska till Liljaskola, och ska besöka olika program.
kommer hem nåt vid 3=) hörs sen:)
puss

bilder från fredag/lördag kväll.

HAHAHAHHAH :] sötmadde å moa

Maddee å tove<3

haha jonteåterra

HHAHAHAHHAHHAHA Jonte=))))))))))))9

---

världens sämta kvalla på ALLA bilder, men men.....



ska göra det jag skulle , hejjjjsvveejjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0