den 15 april



tjabaa.
just nu så ligger jag i min säng och lyssnar på musik.
rätt skönt, kan jag lova. fast fett jobbig dag idag, och lååååång kan jag lova...
skola, typ världens tråkigaste lektioner också....
bild, sen So i typ en och en halv timme,,, idrott,
typ matte och sen No... höll seriöst på att svimma på alla lektioner.
Mår så jävla dåligt, och typ 100 procent att mamma och Gile  har smittat mej.
båda är sjuk, och nu är det min tur! fyfan. Sjuk, vill jag absolut INTE vara!
jag har känt såhär hela veckan, och fattar inte vad det är.
vill bara soova, och döö,, neemen seriöst, ska fan sova nu.
har inget annat för mej. jaaah.
fAst ska ringa Vilma eller Sagali nu och höra hur det blir i helgen.
ajaaa, hare bra;*
haha såg typ trött å cepe ut på bilden, men jaja det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0