den 20 april

åh vad jag blir less på allt det här! skola, läxer, prov .,,,
nämen är ba så less på det här...
Fast så kan man ju inte säga, måste tänka positivt B)
hehe har bara pluggat de senaste 4 timmarna...
kan bara hälften, men jag tror jag klarar engelska provet imorn.
Annars så har jag haft en jobbbig/rolig träning idag, haha lite osseriös var vi ju också.
sen så innan träning hände det värsta grej:]
hhee skämta ba, nämen idag så fick jag pianot i mitt rum!
äntligen:D Vart överglad, när jag såg Stig och Per-Anders och två till som bar, den tunga grejen:]
Nu kommer jag mer spela piano, än å sitta vid datorn. rätt bra, va?;)
nämen ska fortsätta plugga nu, sen SOVA!
vet inte vad jag ska ha på mej imorn, bestämmer det sen, pusshej;*


haha alltså mina ögon...helt sick
påväg hem, från mathcen i lycksele. som sagt, vi förlora 2-1...:////

jaduu, det gick inte så lätt för de å bära pianot...
nu är den i mitt rum, rätt skönt kan jag lova:]
m
malin<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0