(H)

en gammal skön låt...
kom hem för ett tag sen.
ser på ghost whisper, efter det så har jag lite å plugga på.
Som sagt, så har jag So prov på torsdag!'
är inte taggad för nån prov just nu, men men...
sen så måste jag göra klart massa annat.

har tränig ikväll, sen så MÅSTE jag fara till min kusin!
vet inte om de är hemma just då, men ska gå å kolla alla fall.
senare så har jag modevisnings möte igen, för att
imorn! då är det Modevisning, kl 18.oo på folketshus,,;););)
hehhe taggaa, nämen ska laga mat nu å mej å Gile nuu
harebraa,a aapuss


nu taggar vidå darlecarlia cupen, den 11 juli : D
(L)



Kommentarer
Postat av: .

nice blogg (y' :)

2010-04-27 @ 16:52:48
Postat av: jontéé´´eéé´´eéé´´eéwsé+fs´+adkfkjbhasudiofj

ahhhhtja jag måste sola:]

2010-04-27 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0