Äntligen hemma!


hejsaaahn!
vaknade ungefär kl 13.00 idag, packade upp alla väsker, åt frukost, duchade och så nu ligger jag i sängen igen. fett skönt, efter en 10 timmars resa i bussen som var så o skön  att sitta i. Har varit borta, sen torsdags och så tills nu.:]
Allt har varit så BÄST,där nere i Stocholm / Tumba. vi hade tur med vädret, förutom sista dagen, då det börja snöa och allt. vinter är tillbaka? haha men så äre ju. annars så har vi haft sol. det var skönt å spela fotboll på konstgräs. kändes som en riktig sommar. all snö var borta, och allt.sjukt nice! Haha, saknar redan! första dagen, alltså på fredag började allt att vi spelade match mot IFK Tumba. ganska jämn match, men tyvärr så slutade det med 6-3 för dem. lite senare så var det en match till mot Grödinge Sk. de var sjukt duktiga, vilket vi också är :] haha nemen det slutade med 3-3,  jag gjorde de sista målet:D Lördag. dagen började med en väldigt rolig och  lite "jobbig" & hård träning med Jerry. skön tränare! kan jag lova. alla fall. sedan blev det middag och filmtajm på kvällen. Söndag. en lugn träning,  och sedan var det lunch och vid 14.00 så packa vi in oss i bussen och begav oss mot Hovet för SM.semi 2 mellan DIF & LHC. de var skit häftig upplevelse, matchen var ganska tråkig i dom 2 första perioderna, men i tredje & förlängningen så exploderade det totalt på hovet, med ett grymt drag och underhållande och spännande hockey. sedan vare Taco buffé, filmtajm och sen, natti natt. Söndag: tidig frukost, en träning och sen så vare dags en match mot IFK Tumba! ganska rolig match, även om vi forlorade med 5-4, haha jag gjorde det sista målet igen;] efter matchen så åkte vi iväg till  Sydpoolens äventyrsbad. vi var där ungefär 2 timmar. efter det, middag och så la vi oss ganska tidigt eftersom dagen efter ska lltA-laget ha match mot Pappas Pojkar FF kl. 10.00, sedan ska de städas o packas i bussen för fotbollsmatchen i råttriket, AIK-Örebro. denna match slutade med 1-0 seger till Örebro.jaa, och sedan så startade vi återresan mot lilla kära Bjurholm!    Rickey hade med sig en välidgt bra kamera, och så var han fotograf för oss, så han har tagit minst 1000 bilder från hela fotbollsträningsläger. men de kommer nog senare ska be han skicka några. men nu tänker jag inte sitta framför datorn hela vecka framöver.

Det är ju fortfarande lov! och mina planer för idag är att vara med Malin och bara njuta av livet :] haha nemen vi ska nog hitta på nåt trevligt. och så imorgon ska jag nog träffa min fina  Madde! Har inte varit med henne på typ 1000 år... antingen så ska vi till backen i Vännes, eller så ska vi till paradisbadet i övik. vi ser väll. Men jaoh, nuu orkar jag inte skriva nå mer! haha hur orkar ni ens läsa så här mkt`? haha men pusss! det blir nog mer uppdatering ikväll, ha en skön dag sötnowsaaarr. pussaar

måndag kväll.


globen

hovet


Råsunda

AIK mot Örebro

och så här såg det ut den sista dagen på fotbollsplanen...

jaa, här fick ni se några bilder från min mobil., men som sagt alla "riktiga" bilder kommer senare! harebra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0