24 augusti

Har nyss kommit hem. fryser som fan!!! Har varit ute med maria mali och cepejonte...hahah fick damp seriöst. nämen vi var hos maria först och "lekte" sönder huset där. sen ut och körde runt epa på byn med erik, fredrik och josef:)))) sen så är mitt rum fortfarande ostädat!!! det ska dammsugas, garderoben ska städas, golvet ska torkas, hyllorna ska jag sätta upp snart också(A) sen lampan också. hehe har inte gjort nånting. sen så måste jag fixa klart mitt schema och allt. Så bäst att jag sätter igång nu så jag hinner sova länge också!!! hörs sen puss:*
Gile hade lagt ut den på facebook och jag kunde inte låta bli att lägga ut den här.
Vilken röst hon har!!! skulle göra vad som helst för att få den. och grymt duktig tjej kan jag lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0