31 augusti

Skulle farit till stan och uff med johanniii babee idag men fick ingen skjuuuss på morgonen:(((( inte okkey.har inte varit med hon typ sen april???:(:( åhh:((((( fick skjus hem ba på kvällen och när jag väl kom hem, så haha gick ut direkt och var med sanna danne malin och lovisa:) var ute och lekte litee:) nu är jag med malin, ser på "the last song" haha grinar som fan, även om det är andra gången jag ser den. filmen är bäst. vi ska nog gå upp till mitt rum och tvätta bort sminket och allt. hörs imorn. puss, och sovgOTT;*:
HAHAH orkar inte. nolifee asså.hähä älskar er;*:

Kommentarer
Postat av: Anonym

eimante, tu man jau tikrai pradedi atsibost. va iskart tik manes nera namie ir mano drabuzius vogi.. jau gali zinok ramintis viena kart,nes niekad mano pasitikejimo neatgausi, as tau prizadu.

2010-08-01 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0