sandra(L)

haha direkt jag skulle börja packa så kom min kusin hem till oss! fick va med han ett tag. sen när jag verkligen skulle packa(haha) då kom sandra med tomas hem till mej! så jag följde med sandra ut och ba gick runt hela bjurholm och snackade om livet och allt. saknar dej redan, sandra!men alla fall, jag kom hem runt elva och vart klar med packningen på typ 20 minuter! bäst eller vad;););) häh men det är säkert halva kläder som är onödigt inpackade och hälften som jag säkert har glömt! haha men det fixar jag sen... Men ska se film nu eller nåt. Vi far om 4 timmar ungefär. sitta i bilen i 10 timmar sen flyg 1 timme. sen buss 5 timmar sen...haha orkar inte långa inlägg.puss

första gång i mitt liv jag har så LITE kläder med mej för en vecka!!!
men man får ha ba en väska som väger 10 kg. hahaahaha hur kommer det gå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0