täfteå

Säger bara u-n-d-e-r-b-a-r-t!  for iväg till täfteå med laget och malin. och såg på en skit spännande match. Täfteå vann med 2-0, synd. men vi gjorde skit bra match hursomhelst!  Bra jobbat grabbar!;) jag och malin frös hela kvällen, men på vägen hem fick vi på oss massa filtar och värmde oss. sjukt mysigt kan jag lova! Och kvällen avslutades av att alla sjöng en skön gammal låt som gick på radion...
galen tjej asså!Hah
Snart blire kanske nå film, eller sova! och imorgon är det ingen skola för mej, ska till stan med mamma jurate och min kusin. jag ska till tandläkare och göra massa skit;S Sen så ska vi nog gå på stan också hoppas jag på! skriver när jag kommer hem imorn:) sovgott, puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

snyggemma;o

2010-08-30 @ 17:33:50
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0